Friday, July 10, 2015

nak raya dah ke ?


pejam-celik pejam-celik , Jumaat minggu depan nak raya dah .
tapi , even minggu depan je nak raya , aku macam takde 'semangat' nak raya
bila fikir balik kenapa macam takde 'semangat' , aku pun tak tahu . hahaha

but , bila fikirkan nak bagi mak ayah duit raya tahun nie , aku jadi BERSEMANGAT HABIS !
hehehe
yelah , dah 24 tahun nie , aku selalu tanya kat diri sendiri apa yang aku dah bagi kat mak ayah ?
macam takde je lagi au hm :[

so , TAHUN NIE NAK BAGI MAK AYAH DUIT RAYA !
NAK JUGAK NAK JUGAK !
;D

dikesempatan ini , saya , Rahmah binti Sa'ari nak minta maaf kat semua kenalan jika ada salah dan silap yang sengaja mahupun tak sengaja .
kalau ada berhutang , nak halalkan pun boleh . kuikuikui :p
tapi kalau nak tuntut , hope dapatlah tuntut cecepat .
ajal dengan maut kita tak tahu bila , kan ?

sekian , terima kasih