Friday, August 14, 2015

Assalamualaikum

Hello , there :]

wah tetiba gase macam lama tak update blog ye dok ? hahaha . so sorry coz been busy lately . ceyh spekOng pulak ye hohoho . hm , kejap je dah masuk bulan Ogos 2015 , kan ? hm , kejap je jugak umur dah masuk 24 tahun . and , kejap jugak rasanya 1 tahun 5 bulan 11 hari masa aku bekerja . kejapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hm k

actually tak tahu nak post apa kali nie . nak cerita pasal family , Alhamdulillah family saya dah ada butik vendor kat Taman 1 Lagenda depan JJ baru tue hah . kalau ada masa , meh la datang lepak kat butik TwentyTwelve ! hehehe semua makanan sedapppppppppppppppppp ! *kekenyet mata* 

okay dah cerita pasal family . em nak cerita apa pulak ? pasal tunang den ? ehhhhhhhh , mana boleh cerita hal rumah tangga kat owg . mesti jaga aib suami :p #eh

hmmm , nak cerita pasal kerja ke ? okay la gasak la cerita pasal kerja jejommm :]

another projects . 
minta didoakan dipermudahkan segala urusan 
dan minta didoakan dimurahkan rezeki :]

masuk Ogos 2015 je , aku dah mula busy dengan hal kerja . kerja , kerja , kerja dan bekerja . hahaha . g la tanya keluarga aku ke , tunang aku ke . haaa , dorang pun tahu masa aku sekarang dipenuhi dengan perkataan "ot" . sampai la saat nie , dah tak ada beza ot tue dengan masa kerja aku yang normal . sebab ot dan masa dah terbiasa . hahaha :D

actually , nak kata aku workaholic ? hahaha aku lebih prefer dengar lagu kat phone dari layan segala file kat opis . nak kata aku jenis tak suka kerja luar ? hahaha aku lebih prefer pergi audit dari tegak je kat kerusi office , dok angkat phone kat office . 

aku mula kerja 3/3/2014 . Alhamdulillah , berkat kesabaran selama nie bekerja , 3/8/2015 , aku melangkah selangkah lagi tapak dalam hidup aku .

work until your signature becomes an autograph ;]

jawatan Penolong Pengurus dan masih dalam tempoh percubaan .
ya ,
SEMUA DARI DIA .

semoga aku tak leka .
semoga aku terus kuat berusaha .
semoga aku tak mudah putus asa .
semoga aku terus dapat berbakti untuk ayah , mak di dunia mahupun alam sana .
dan ,
semoga segala pinjaman ini lebih mengeratkan hubungan antara aku dan Dia .

in sya Allah , 
Aamiin .


p/s : minta maaf kalau saya ada buat salah secara sengaja mahupun tidak sengaja .
maafkan juga jika kurang luangkan masa .
mungkin kurang itu masa tapi selalu jumpa dalam doa yang menjadi rahsia aku dan Dia .