Sunday, December 13, 2015

"pulau"

Assalamlualaikum and Heyyooo !
hehe lama rasanya tak update blog .
last update masa pergi kursus hari tue .
so , tetiba rasa nak update nie tue yang update ;]

two days before , waktu Subuh , bukak mata je sedar dah Subuh .
masih segar kat minda nie apa yang aku mimpi masa tue .
nampak ada satu "pulau" .
before this ada pernah jugak mimpi 'maybe' kat tempat yang sama .
tapi masa tue rasanya tempat tue kat hujung kiri .
kali nie macam pergi kat hujung kanan tapi rasa aku macam kat kawasan yang sama .
nak tahu tak aku mimpi apa ?
okay meh tengok gambar kat bawah nie :]

"pulau"

haha ya , "pulau" . tapi pulau tue tak macam pulau yang ada kat malaysia atau
pape yang ada kat dunia nie la . lain sangat pulau nie .
dalam mimpi tue , aku tak sempat singgah pulau tue .
tak silapnya masa lalu kat depan pulau tue , ada someone kata kat aku ,

nanti kita singgah lagi 

tapi aku tak sure siapa yang cakap . sebab tak perasan siapa kat sebelah aku time tue .
hope dapat "jumpa" lagi pulau tue lepas nie . walaupun hanya dalam mimpi :']

pulau tue warna dia macam putih . pulau tue macam diselimuti salji pun boleh jadi jugak .
tapi , ... entah . haha . tapi pulau tue memang caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantikkkkkkkk :]

in sya Allah , hope kalau dapat mimpi "pulau" tue lagi , aku nak singgah . in sya Allah .