Thursday, October 27, 2016

Happy Birthday, my sweetheart.

Bismillahirahmanirahim.


Kepada Aina Shazwani binti Zaimi,
Selamat Ulang Tahun Kelahiran, sayang.
Happy Birthday, my sweetheart.
Saya selalu mendoakan agar Allah memberi segala apa yang sayang nakkan dalam hidup nie.
Selamat menambah usia juga, sayang.
Semoga pengalaman dan peluang yang Allah beri kepada kita untuk terus beramal di muka bumi Dia nie, kita tidak mensia-siakan.
Dan, semoga Allah melimpahkan rahmat-Nya kepada sayang.
Terima kasih sayang untuk segalanya.
Maafkan saya juga sebab selalu buat sayang terasa hati.
Always remind to yourself that you are always make me happy & I appreciate all single things that youve done to me, okay?
Awak tak pernah menyusahkan saya. malah awak membahagiakan saya. 
Demi Allah, saya rasa sayalah manusia yang paling beruntung when Im with you :']
Hope I can give something special to you, my special person.
Happy Birthday, Sayang.
Today is your day, Baby.
Have a good day, my lil shawty.
I love you so much.

From, 
your Sayang.