Sunday, October 2, 2016

Salam Maal Hijrah 1438H

Assalamualaikum ! :D

here Im back againnn. hahaha dikesempatan ini, saya, Rahmah binti Sa'ari ingin mengucapkan Salam Maal Hijrah 1438H kepada sesiapa yang mengenali diri ini :D

sekijab ajo dah masuk tahun baru Islam woi! :'D itew shebak pulek leee wuuu. banyak lagi benda yang kena belajar dalam hidup nie (kalau panjang umur). dan jauh lagi perjalanan yang kena tempuh dalam hidup nie (kehidupan selepas kematian pun jauh lagi okay).

so, nak bagitahu, masa saya tengah dok buat second kerja kat tempat kerja yang second, tetiba terfikir nak update blog nie SETIAP HARI. I repeat, SETIAP HARI. muehehe. 

disebabkan tangan kanan tak berapa nak okay sebab...... :'] (hehehe adalah sebabnya) so effectnya tak boleh nak menulis buku diari (yang sedia ada) dalam masa yang lama dan akan lenguh kalau tulis lelama. maka, saya decide untuk update 'diari' baru kat blogger saya nie jolahhh. haaa

yay or nay? 

start 1/10/2016 (Sabtu) saya akan update segala apa yang saya nak kongsi kat sini jelah ye. adios ;]