Wednesday, March 22, 2017

26 years old :]

Assalamualaikum. Heyyooo. so today is 22nd of March, 2017. wednesday.

semalam birthday saya yang ke-26 le. hahaha kejapnya rasa menjadi dewasa. rasa macam baru keluau dari perut mak then dah terus bawak kereta. HAHAHA!

birthday kali nie saya tak banyak benda nak cakap apetah lagi nak wish. just, macam biasa, selagi saya masih bernyawa, hati dan lisan nie tak berhenti melafazkan dan menyatakan rasa syukur kepada Allah S.W.T. yang telah menciptakan saya.

seterusnya, kepada keluarga, rakan-rakan dan buat awak yang tersayang, terima kasih untuk segala-galanya. terima kasih kerana sudi terima baik dan buruk saya. dan kata maaf yang tak berpenghujung kepada kalian sampai bila-bila. 

my dearest love, thanks for the surprise. really appreciate it :'] susah-susah je dari jauh buat surprise to me :'] saya harap awak selalu doakan yang terbaik untuk kita :']

for lastly, Happy 26th Birthday, Rahmah binti Sa'ari! semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan, diberi kecekalan hati dan jiwa untuk menempuh dugaan dan cabaran dari-Nya. dan, semoga kehidupan dan amalan di dunia diterima oleh-Nya. 

Aamiin.