Tuesday, March 14, 2017

Assalamualaikum. Hi, awak. jam sekarang pukul 11.42 malam, 14/3/2017, selasa.

saya still tengah mengadap laptop. kekonon nak edit sikit untuk kumpulkan aktiviti-aktiviti koperasi saya (tahun 2016 punya).

nie saja je nak share. saya beli jam baru tadi. tak tahu la jam yang keberapa HAHAHA sebab saya memang suka kumpul jam. 

TAPI! kali nie punya jam LAIN DARIPADA YANG LAIN HAAA CER TEKA CER TEKA  ;D

okay la saya bgtahu. yang lainnya sebab SELALUNYA saya akan beli jam digital memang dah sebati jiwa digital dalam diri hahaha cewah pui~ so, kali nie saya TETIBA nak beli analog pule hehehe (sama dengan sayang punya jenis analog :p hihihi)

RM10 je beli kat Mydin HAHAHA ! dah lama ngidam nak beli jam ori and bukan brand nie. tapi my fav brand hehehe yang rapat je tahu saya suka brand apa :]

in sya Allah, kalau fikir nak beli jam ori, tunggu dah dapat saving rm3,000 dalam akaun bank haaa baru fikir nak beli pape yang nak. sekarang nie banyak komitmen kena fikir :'] tsk tskkk. 

seminggu lagi nak genap umur 26 tahun. how time flies. dan saya MASIH SINGLE. huihuihui~

adios.